Κυριακή, 8 Ιουλίου 2012

ΑΓΑΠΗΜΈΝΑ ΙΟΥΝΊΟΥ (june favorites)

Hello ladies!!!Είναι το πρώτο post που κάνω με αγαπημένα και είμαι πολύ ενθουσιασμένη!!!Ο Ιούνιος πέρασε αρκετά γρήγορα και μας έκαψε!!Τι ζέστη ήταν αυτή;Για να δούμε τι θα γίνει μέσα στον Ιούλιο!Λοιπόν μάζεψα τα πιο αγαπημένα μου προϊόντα που χρησιμοποίησα πιο πολύ αυτόν τον μήνα και θα τα μοιραστώ αμέσως μαζί σας!!


  1. LOREAL PARIS ELNETT HAIRSPRAY: Η διαφήμιση μας λέει ότι είναι η σταρ των λάκ.Εγώ συμφωνώ και επαυξάνω!!Είναι η καλύτερη λάκ που έχω δοκιμάσει μέχρι στιγμής.κρατάει τα πάρα πολύ ατίθασα μαλλιά μου στη θέση τους,δεν τα ''βαραίνει'' καθόλου,τα προστατεύει από τη υγρασία και απομακρύνεται με το πιο απαλό βούρτσισμα.
  2. AVON NATURALS BODY SPRAY & BODY LOTION-JUICY WATERMELON:Τα χρησιμοποιώ σχεδόν καθημερινά ειδικά το σπρέι σώματος επειδή οποιοδήποτε άλλο άρωμα μου έρχεται πολύ βαρύ με αυτήν την ζέστη.Η μυρωδιά τους πραγματικά δεν υπάρχει!! Μυρίζει 100% καρπούζι και όχι σαν κάτι άλλα ιμιτασιόν που κυκλοφορούν στο εμπόριο με την 'πλαστική' μυρωδιά!Η κρέμα σώματος απορροφάται αμέσως και διαρκεί όλη μέρα.Είναι κατάλληλη και για τα χέρια.
  3. CONCEALING BLEMISH PEN BY SEPHORA: Αυτό το θαυματουργό στυλό το αγόρασα πριν λίγους μήνες από τα sephora και το είχα αφήσει στην άκρη μιας το πρόσωπο μου είχε καθαρίσει.Τώρα όμως που το ξαναχρειάστικα με έσωσε!!Το τοποθετείτε σαν κονσίλερ πάνω στο σπυράκι πριν από το make up,αφαιρεί την υπερβολική κοκκινίλα από αυτό και σταδιακά το ξηραίνει μέχρι να φύγει τελείως!Super και σε πολύ καλή τιμή!
  4. B.B CREAM,GARNIER: Τι άλλο να πει κανείς γι' αυτό το προϊόν.Έχουν γίνει τόσα πολλά reviews που απλά θα σας κουράσω.Εγώ την κέρδισα σε ένα διαγωνισμό που έκανε στο Y.T  η αγαπημένη μου Άρτεμης( BeautyWithArtemi) την οποία και ευχαριστώ πάρα πολύ, και την λάτρεψα αμέσως!!Είναι ότι πρέπει για τα καλοκαιρινά πρωινά και μου χαρίζει το πιο φρέσκο πρόσωπο ever!!!
  5. OLIVIA NAIL POLISH: Όμορφα παστέλ χρώματα που τα χρησιμοποίησα τόσο για μανικιούρ όσο και για πεντικιούρ.ΡΟΖ(110), ΓΑΛΆΖΙΟ(114)
  6. VITAMIN E CREAM CLEANSER: Είναι ντεμακιγιάζ προσώπου και ματιών από τα BODY SHOP.Αφαιρεί πανεύκολα το μακιγιάζ ακόμα και την αδιάβροχη μάσκαρα.Περιέχει βιταμίνη Ε και αγνό σιταρέλαιο.
  7. NATURAL SILKY COMPACT POWDER,SEVENTEEN:Οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται.Ήταν η αγαπημένη μου για αρκετό καιρό και την ξαναγόρασα πάλι γιατί την βρήκα σε απίστευτη προσφορά μόνο 5 ευρώ από ένα μαγαζί με καλλυντικά που έκλεινε!! ;-)Έχει και αυτή βιταμίνη Ε αλλά και SPF 15!! 
  8. CLASSICS COSMETICS SUPER SHINE DIAMONDS(No68): Για το τέλος άφησα αυτό το κραγιόν.Είναι σε φυσικούς τόνους σχεδόν άχρωμο άλλα με εκατομμύρια στρας και έντονο shimmer.Φυσικά και δεν το φοράω ποτέ μόνο του,άλλα έπρεπε να το βάλω στα αγαπημένα μου γιατί ότι κραγιόν και να φοράω μου αρέσει να φωτίζω το κέντρο του κάτου χείλους μου με αυτό.Το αποτέλεσμα είναι τέλειο!!
Αυτά ήτανε κορίτσια μου τα αγαπημένα μου προϊόντα για αυτόν τον μήνα!Ελπίζω να σας άρεσαν και να σας έδωσα κάποιες ιδέες για τις επόμενες αγορές σας!Τα λέμε σύντομα!!!




2 σχόλια:

  1. Η λακ ELNETT είναι και για εμένα η καλύτερη!
    Όλα τα σπρέυ σώματος της Avon είναι αγαπημένα και τα πρωινά χρησιμοποιώ σπρέυ αντί για άρωμα!
    Έχω δοκιμάσει την πρώτη BB cream και την λάτρεψα αλλά από τότε που κυκλοφόρησε η νέα για λιπαρές επιδερμίδες αυτήν την λάτρεψα ακόμη περισσότερο! Έχω κάνει και σχετικό review για την BB cream.
    Η πούδρα της seventeen την έπαιρνα για χρόνια, αλλά δυστυχώς έπαψα να την παίρνω επειδή παρά την κρίση η εταιρία δεν λέει να κατεβάσει τις τιμές τις! Είναι η καλυτερότερη πούδρα που έχω δοκιμάσει και που ταιριάζει απόλυτα στην επιδερμίδα μου και θέλω ξανά διακαώς να την πάρω... αλλά μόνο όταν την βρω σε πιο προσιτή τιμή! Εσύ αλήθεια από που την πήρες, μπας και την πάρω κι εγώ πάλι;!

    Είμαι η καινούργια σου αναγνώστρια και θα χαρώ να επισκεφτείς και το δικό μου blog για να δεις και τα δικά μου αγαπημένα του Ιουνίου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Tωρα είμαι και εγώ δικιά σου αναγνώστρια!!! :-)
      Θελω και εγώ να πάρω την καινούργια ΒΒ.Μου το εχετε βάλει ολες στο μυαλό μου.Η πούδρα της seventeen ειναι φοβερή.κλασικη αξία.Αλλα ακριβή για τα δεδομένα της εταιρίας.Γι'αυτό σταματησα και εγώ να την παίρνω.Την αγόρασα από ένα κατάστημα Gallery de beaute που εκλεινε πριν λίγους μήνες αλλα εκλεισε οριστικά τώρα.δυστυχώς.και εμένα ειναι ενα τόνο πιο σκούρη αλλα τηνν πηρα για το καλοκαιρι που μαυρίζω.ηταν ευκαιρια για να την αφήσω.καταλαβαινεις.Σευχαριστώ παρα πολύ για το σχολιό σου και καλωσήρθες στο blog μου!!!φιλακια πολλα!!

      Διαγραφή