Κυριακή, 17 Ιουνίου 2012

ΣΕΤ ΠΡΟΪΌΝΤΩΝ KORRES ΚΑΙ REVIEW

Γεια σας κορίτσια!!Ήθελα να ανεβάσω καιρό αυτό το post γιατί είμαι πάρα πολύ ενθουσιασμένη με τα προϊόντα.Την προσφορά αυτή του κορρέ την είχα δει στην τηλεόραση πριν πάρα πολύ καιρό και πίστευα ότι είχαν εξαντληθεί τα πακέτα.Είδα όμως σε αρκετά φαρμακεία να έχουν ακόμα την προσφορά και σε μεγάλη ποικιλία προϊόντων.Εγώ επέλεξα το παρακάτω πακέτο και πραγματικά δεν έχω λόγια.

Η αρχική τιμή όλων των προϊόντων μαζί ήταν 55,30Ε και εγώ τα αγόρασα όλα μόνο 19,00Ε.Η προσφορά απλά δεν υπάρχει.Είχε μέσα μια πούδρα,ένα ρουζ,μια σκιά και ένα λιπ γκλος.
Κάποια άλλα πακέτα είχαν αντι για ρουζ μεικ απ και αντι για λιπ γλος βερνίκι νυχιών.Αλλά εγώ ξετρελλάθηκα με το συγκεκριμένο.Ας τα δούμε πιο αναλυτικά.



  • Multivitamin compact powder,lightweight/matte finish στο Νο MVP3.Τέλειο φυσικό αποτέλεσμα,ανάλαφρη υφή και ματ αποτέλεσμα.Περιέχει βιταμίνες Ε και C και είναι oil free.
ΘΕΤΙΚΆ: κατάλληλη για λιπαρές επιδερμίδες,όμορφη συσκευασία.
ΑΡΝΗΤΙΚΆ: δεν έχει προστασία UVA &UVB.
  • Zea mayw powder blush στο Νο45(coral).Βελούδινο ρουζ με κόκκους από καλαμπόκι για ομοιόμορφο και λαμπερό αποτέλεσμα.Το συγκεκριμένο χρώμα ήταν το αγαπημένο μου απ' όλη την σειρά και χάρηκα πολύ που ήταν στο πακέτο.Αφήνει ένα πολύ φυσικό ροδακινί χρώμα στα μάγουλα,ένα χρώμα υγείας.

  • Σκιά ματιών με ηλίανθο & νυχτολούλουδο στο Νο49(cypress green).Έχει ένα πράσινο σμαραγδί χρώμα,πολύ εύκολη εφαρμογή και μεγάλη διάρκεια.ΘΕΤΙΚΆ: είναι το αγαπημένο μου χρώμα και κολακεύει πολύ τα καστανά μάτια.ΑΡΝΗΤΙΚΆ: έχει μέτρια χρωματική απόδοση.Για να τονιστεί το χρώμα πρέπει να προσθέσουμε επιπλέον προϊόν από το κανονικό.


  • Τελευταίο και καλύτερο είναι το λιπ γλος στο Νο44(orange).Τα λιπ γλος του κορρέ πιστεύω ότι είναι από τα καλύτερα που κυκλοφορούν στην αγορά.Το συγκεκριμένο έχει το πιο τέλειο χρώμα για το καλοκαίρι,είναι πάρα πολύ ενυδατικό και μυρίζει κεράσι.Έχει μέσα πολύ μικροσκοπικά glitter τα οποία όμως δεν φαίνονται στα χείλη απλά δίνουν μία τρισδιάστατη λάμψη.I LOVE IT!!!!!


Όλα τα προϊόντα έχουν διάρκεια ζωής 36 μήνες και όχι 12 όπως τα πιο πολλά.Ελπίζω να σας άρεσε το σημερινό μου post και θα τα πούμε σύντομα σε ένα επόμενο!!!!Φιλάκια!!!!!








1 σχόλιο:

  1. Ο Κορρές έχει όντως πολύ ωραία πράγματα. Και στηρίζουμε και την ελληνική οικονομία αγοράζοντάς τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή